تازه های دنیای دیجیتال

جدیدترین نرم افزارها،کتابها،ضمیمه روزنامه ها و نقدهای حرفه ای

تازه های دنیای دیجیتال

جدیدترین نرم افزارها،کتابها،ضمیمه روزنامه ها و نقدهای حرفه ای

کیس-کیبرد پرتابل ویژه آیپد مینی

شرکت Belkin به تازگی یکی از ابزارهای جانبی ویژه آیپد مینی را رونمایی کرده که احتمالا کاربران زیادی از آن استقبال خواهند کرد    

  

شرکت Belkin به تازگی یکی از ابزارهای جانبی ویژه آیپد مینی را رونمایی کرده که احتمالا کاربران زیادی از آن استقبال خواهند کرد. این ابزار،Portable Keyboard Case for iPad mini یا «کیس-کیبرد پرتابل برای آیپد مینی» نام دارد. این محصول دو کاربرد اصلی دارد: تایپ با این تبلت کوچک را آسان‌تر می‌سازد و محافظت از صفحه و بدنه آن را هم بر عهده می‌گیرد.
به گزارش آی پسند به نقل از نارنجی، بنا بر اعلام بلکین در این محصول کلیدها به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر احساس لمس خوب، تایپ دقیق و کم اشتباهی را برای تان رقم بزنند. از امکانات این صفحه کلید می‌توان به دکمه‌های میانبر برای کنترل ویدیو و موزیک اشاره کرد. شیوه ارتباطی این کیبرد با آیپد از طریق بلوتوث است.
بدنه بیرونی این کیس-کیبرد به اندازه کافی مستحکم است که جلوی ضربه خوردن تبلت را بگیرد و البته بخش داخلی آن هم آنچنان نرم است که از خش افتادن صفحه گجت جلوگیری می‌کند. نکته جالب این محصول، امکان جدا کردن کیبرد از کیس محافظ است. در این حالت، کاربر می‌تواند راحت‌تر تایپ کند. علاوه بر این در پشت جلد جدید دریچه‌ای تعبیه شده تا برای عکاسی با آیپد مینی، نیازی به بیرون آوردن آن از درون کیس نباشد.
این کیبرد با باتری داخلی، شما را تا ۱۵۵ ساعت تایپ همراهی می‌کند. باتری مورد استفاده قابل شارژ است و نیروی لازم را از طریق یک کابل USB به mini USB دریافت می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد