تازه های دنیای دیجیتال

جدیدترین نرم افزارها،کتابها،ضمیمه روزنامه ها و نقدهای حرفه ای

تازه های دنیای دیجیتال

جدیدترین نرم افزارها،کتابها،ضمیمه روزنامه ها و نقدهای حرفه ای

تبلت نکسوس ۱۰ معرفی شد ، بالاترین رزولیشن را تجربه کنید

گوگل قصد داشت امروز طی یک رویدادی برخی گجت ها و نرم افزارهای تازه خود را معرفی کند که به دلیل لغو آن ،تصمیم گرفت گجت ها و نرم افزارهای خود را بدون برگزاری رویداد معرفی کند که تبلت نکسوس ۱۰ یکی از این گجت ها بود. تبلت نکسوس ۱۰ دارای صفحه نمایشی با گوشه های تیز است که در اندازه ۱۰٫۱ اینچی با رزولیشن  ۲۵۶۰ * ۱۶۰۰ بوده و باتری آن در حالت Stand by تا ۵۰۰ ساعت و در حالت پخش ویدئویی تا ۷ ساعت را جوابگوست .

نکسوس ۱۰ برخلاف دو تبلت Galaxy Note 10.1 و Galaxy Tab 2 10.1 که توسط سامسونگ ساخته شده اند ، دارای اسپیکرهای استریویی متفاوتی است.این تبلت دقیقا همان چیزی است که گوگل آن را “اولین تبلت با قابلیت به اشتراک گذاری مناسب” می نامد.نکسوس ۱۰ از اندروئید ۴٫۲ بهره می برد و امکان استفاده چندین کاربر را با استفاده از سوئیچ بین لاک اسکرین صفحه تبلت فراهم می کند.

هر کاربر می تواند ایمیل ، اپلیکیشن ، بوکمارک و تنظیمات اختصاصی خود را از طریق یوزر ساخته شده خود داشته باشد.همچنین امکان داشتن صفحه خانگی اختصاصی ، موسیقی و امتیازات بازی های انجامی را برای هر کاربر وجود دارد.پشتیبانی از وای فای از دیگر ویژگی های نکسوس ۱۰ است.

نکسوس ۱۰ از ۱۳ نوامبر نسخه های مختلف خود را از لحاظ میزان حافظه داخلی در کشورهای امریکا، انگلیس،استرالیا،فرانسه،آلمان،اسپانیا،کانادا و ژاپن را به فروش خواهد رساند.قیمت گذاری نکسوس ۱۰ در نسخه ۱۶ گیگی ، ۳۹۹ دلار و در نسخه ۳۲ گیگی ، ۴۹۹ دلار خواهد بود.البته امروز نسخه جدید نکسوس۷ نیز معرفی شد که از لحاظ قیمت و مشخصات به روزرسانی شد.اضافه می کنم که قیمت های ۱۶ گیگی و ۳۲ گیگی در انگلیس به ترتیب ۳۱۹ و ۳۸۹ دلار قیمت گذاری شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد