تازه های دنیای دیجیتال

جدیدترین نرم افزارها،کتابها،ضمیمه روزنامه ها و نقدهای حرفه ای

تازه های دنیای دیجیتال

جدیدترین نرم افزارها،کتابها،ضمیمه روزنامه ها و نقدهای حرفه ای

ساعت Pebble هوشمندترین ساعت دنیا

شما از چه ساعتی استفاده می کنید؟ آیا مارک ساعت مهم است؟ یا اینکه یک ابزار مناسب که زمان را نشان دهد، راضی تان می کند؟ اما اگر به داستان ساعت های هوشمند یا اسمارت واچ علاقه مند باشید، دنیای ساعت ها رنگ و بوی دیگری برای تان دارد. Pebble هم به تازگی با یک نمونه هوشمند ۱۵۰ دلاری مجموعه بزرگی از توانمندی های یک اسمارت واچ را در کنار ظاهری زیبا و شکیل به نمایش گذارده است. 


از نظر ظاهری Pebble یک دستگاه گاهشمار استاندارد و خوش فرم است که هوشمندی لازم را هم با خود همراه کرده. می تواند با موبایل های اندروید و iOS سینک شود تا پیام های دریافتی و اطلاعات تماس را نشان دهد. اما آنچه این ساعت را از دیگر همقطارانش جدا می کند، توانایی های نرم افزاری قدرتمند و منعطفی است که به همراه شیوه نمایشی جذاب همراه شده است. 

برای مثال شما می توانید بر روی فضای کلود به تنظیم ساعت تان بپردازید و یا پیام های خاصی را بر روی آن ارسال کنید. یا اینکه اپلیکیشن هایی مانند گزارش آب و هوا را از طریق کلود بر روی آن نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید. از دیگر قابلیت های این ساعت هوشمند، کنترل برنامه پخش موسیقی موبایل با استفاده از بلوتوث است. 

بخش دیگری از جذابیت این ساعت در بدنه نرم، صیقلی و بسیار سبک 38.2 گرمی آن است که در کنار طراحی ویژه، شما را مجذوب خود می کند. صفحه نمایش این ساعت هم کیفیت ۱۴۴ در ۱۶۸ پیکسلی را برای تان به ارمغان می آورد. این نمایشگر از نوع جوهر الکترونیکی است و شما در نور مستقیم خورشید هم به راحتی آن را خواهید دید. 

این ساعت زیبا قرار است از ۲۳ ژانویه وارد بازار شود. در ادامه مطلب برخی از عکس های آن را مشاهده خواهید کرد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد