تازه های دنیای دیجیتال

جدیدترین نرم افزارها،کتابها،ضمیمه روزنامه ها و نقدهای حرفه ای

تازه های دنیای دیجیتال

جدیدترین نرم افزارها،کتابها،ضمیمه روزنامه ها و نقدهای حرفه ای

Need for Speed™ Most Wanted v1.0.46 - بازی موبایل جنون سرعت

 Need for Speed™ Most Wanted بازی فوق العاده جذابی که از تمامی جهات یکه تاز مدل های اتومبیلرانی در جاده هاست و این نسخه هم به سبب تغییرات متعدد هم از لحاظ گرافیکی و از لحاظ Game Play مطمئنا می تواند اسباب سرگرمی کاربران را برای ساعت ها فراهم کند. مهم ترین مشخصه Most Wanted را می توان در ظاهر گرافیکی آن دانست که حالا به جای یک شهر تقریبا واقعی که در نسخه های قبلی دیده می شد کاربر باید در محیط تقریبا رویایی که فوق العاده جذاب تر هم شده به تعقیب و گریز بپردازد. پلیس دائما در حال گشت است تا بتواند ماشین شما را توقیف کند و چه بسا مواردی که پلیس ها می تواند با ماشین های تکامل یافته و به روزشان ماشین شما را توقیف کنند.


لینک های دانلود

  دانلود  نصبی اول با لینک مستقیم - 12 مگابایت
دانلود فایل نصبی دوم با لینک مستقیم - 12 مگابایت | در صورت نصب نشدن فایل نصبی اول فایل نصبی دوم را دانلود و بر روی گوشی خود نصب نمایید.

دانلود  گیم دیتای بازی با لینک مستقیم - 600 مگابایت | بعد از دریافت گیم دیتا، خود پوشه com.ea.games.nfs13_row را در مسیر SD/Android/Data کپی کنید. این بازی نیازی به روت ندارد.


دانلود  فایل بک آپ بازی با لینک مستقیم - 0.365 مگابایت | در صورتیکه که میخواهید پول شما بی نهایت و تمام ماشین ها باز شود، محتویات فایل زیر را در پوشه SD/TitaniumBackup کپی کنید و بعد رستور کنید. دقت کنید برای این کار باید گوشی شما روت باشد . برای رستور کردن، حتما با نرم افزار Titanium Backup این کار رانجام دهید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد