تازه های دنیای دیجیتال

جدیدترین نرم افزارها،کتابها،ضمیمه روزنامه ها و نقدهای حرفه ای

تازه های دنیای دیجیتال

جدیدترین نرم افزارها،کتابها،ضمیمه روزنامه ها و نقدهای حرفه ای

معرفی تبلت جدید Xperia Tablet Z سونی

شایعات پیرامون تبلت جدید سونی طی هفته‌های اخیر به شدت قوت گرفته بود تا سونی بالاخره بصورت رسمی این تبلت را معرفی کرد. تبلت Xperia Tablet Z فعلا فقط برای بازار ژاپن عرضه می‌شود و احتمالا پس از جلب رضایت مخاطبین سخت‌گیر ژاپنی، تولید انبوه آن برای کشورهای دیگر نیز آغاز خواهد شد. اکسپریا تبلت Z مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای دارد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم


اکسپریا تبلت Z اولین تبلت سونی است که توسط بخش موبایل این شرکت طراحی شده است، سونی تصمیم گرفته تا طراحی تبلت‌های خود را نیز به همان بخش طراحی تلفن‎های هوشمند اکسپریا بسپارد.


Tablet Z مجهز به صفحه نمایش 10.1 اینچ از نوع LCD و با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل است و از فناوری Bravia 2 این شرکت برای بهبود کیفیت تصویر بهره می‌برد. این تبلت مجهز به پردازنده 4 هسته‌ای Snapdragon S4 Pro با فرکانس 1.5 گیگاهرتز، باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت، 2 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، NFC و درگاه SD Card برای افزایش حافظه ذخیره سازی است.

سونی برخلاف دیگر تولیدکنندگان تبلت، توجه خاصی را نسبت به دوربین داشته و سنسور جدید 8.1 مگاپیکسلی Exmor R خود را به Tablet Z اضافه نموده است.جالب است بدانید که تمام این سخت افزار قدرتمند در دل یک تبلت با ضخامت 6.9 میلی‌‌متر جای گرفته‌اند که تنها 495 گرم وزن دارد. از باب مقایسه، نکسوس 10 گوگل 8.9 میلی‌متر ضخامت و 603 گرم وزن دارد.

تبلت Xperia Tablet Z همچون تلفن Xperia Z سونی ضد آب و ضد گرد و غبار است. سونی همچنین اعلام کرده که نسخه ژاپنی این تبلت از LTE پشتیبانی می‌کند و هنوز زمان مشخصی برای ورود این محصول به بازار امریکا و اروپا و همچنین قیمت آن اعلام نشده است اما بدون شک در کنگره جهانی موبایل شاهد جزئیات بیشتر در مورد این تبلت خواهیم بود.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد