تازه های دنیای دیجیتال

جدیدترین نرم افزارها،کتابها،ضمیمه روزنامه ها و نقدهای حرفه ای

تازه های دنیای دیجیتال

جدیدترین نرم افزارها،کتابها،ضمیمه روزنامه ها و نقدهای حرفه ای

معرفی نوت بوک FangBook X7 با مشخصاتی قابل توجه برای بازی خور ها

CyberPowerPC آخرین مدل از لپ تاپ های مخصوص بازی یا گیمینگ خود را معرفی نمود. نام این دستگاه FangBook X7 است و دارای ویژگی های فوق العاده جذابی می باشد. در مدل پایه این لپ تاپ (FangBook X7-100) ما شاهد یک پروسسور Intel Core i7-3630QM، گرافیک قدرتمند NVIDIA GeForce  GTX 675MX، رم ۸ گیگابایتی DDR3، یک هارد ۷۵۰ گیگابایتی ۷۲۰۰RPM و یک DVD Super-Multi drive هستیم.


صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی فول اچ دی (۱۰۸۰p backlit)، کیبورد با نور پس زمینه قرمز، یک سیستم اسپیکر قدرتمند همراه با یک subwoofer، وای فای، بلوتوث،HDMI، پورت USB 3.0 و وبکم ۷۲۰p از دیگر مشخصات آن می باشند. سیستم عامل آن هم ویندوز ۸ مایکروسافت خواهد بود. جالب اینجاست که این لپ تاپ که با این مشخصات می بایست دارای وزن بالایی باشد، تنها حدود ۳.۶ کیلوگرم وزن دارد. اگر بخواهید این لپ تاپ گیمینگ را با مشخصات بالا تهیه کنید، باید مبلغ ۱۲۹۹ دلار پرداخت کنید.

CyberPowerPC دو نسخه دیگر از این لپ تاپ را نیز در اختیار علاقمندان قرار می دهد،X7-200 و X7-300 که در مقایسه با مدل پایه، X7-200 دارای دو برابر رم و یک SSD با ظرفیت ۶۴ گیگابایت می باشد.


قیمت آن ۱۴۹۹ دلار تعیین شده است، مدل X7-300 نیز دارای گرافیکی بهتر (GTX 680M)، دو برابر رم، یک Blu-ray combo drive، اس اس دی با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و ۱ ترابایت هارد می باشد. قیمت این مدل نیز ۱۷۹۹ دلار است. نظر شما در مورد این لپ تاپ های CyberPowerPC چیست؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد