تازه های دنیای دیجیتال

جدیدترین نرم افزارها،کتابها،ضمیمه روزنامه ها و نقدهای حرفه ای

تازه های دنیای دیجیتال

جدیدترین نرم افزارها،کتابها،ضمیمه روزنامه ها و نقدهای حرفه ای

معرفی HTC One

اول اسفند 91، HTC در مراسمی که در شهر نیویورک برگزار شد، از ابر گوشی هوشمند خود با نام One پرده برداری کرد. One به معنای واقعی یک گوشی رده بالا بوده و می‌توان آن را برترین گوشی اندرویدی ساخته شده تا به این تاریخ دانست.

HTC One از یک صفحه نمایش 4.7 اینچی Super LCD 3 با دقت Full HD یعنی 1920×1080 بهره می‌برد که تراکم پیکسلی بی رقیب470ppi را ارائه می‌دهد. در بالا و پایین این صفحه نمایش، دو بلندگوی استریو با قدرت 93 دسی بل تعبیه شده‌اند. بدنه HTC One از آلومینیوم یکپارچه ساخته شده و ضخامت آن نزدیک به 9.3 میلی‌متر است. وزن این گوشی نیز تنها 143 گرم می‌باشد.
HTC One از چیپ جدید کمپانی Qualcomm به نام Snapdragon 600 استفاده می‌کند که شامل یک پردازنده چهار هسته ای Krait 300 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 320 است. به علاوه این گوشی دارای دو گیگابایت حافظه RAM نیز می‌باشد.
یکی از بزرگ‌ترین تغییرات و نوآوری‌های ایجاد شده در HTC One، مربوط به دوربین آن است. HTC به جنگ مگاپیکسل دوربین گوشی‌های هوشمند پایان داده و با معرفی تکنولوژی Ultrapixels، یک جهش بزرگ در کیفیت دوربین گوشی‌ها ایجاد کرده است. دوربین HTC One دارای یک سنسور 4 مگاپیکسلی BSI با فراخی دیافراگم f/2.0 است. پیکسل‌های موجود بر روی سنسور دوربین HTC One بسیار بزرگ‌تر از پیکسل‌های دوربین گوشی‌هایی نظیر Apple iPhone 5 و یا Samsung Galaxy S III می‌باشند و به همین دلیل نور بیشتری را دریافت می‌کنند. در نتیجه جزئیات و کیفیت عکس‌های گرفته شده نیز به طرز چشمگیری افزایش می‌یابد.
HTC One به طور پیش فرض از نسخه 4.1.2 سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند که به نسخه جدید رابط کاربری انحصاری HTC یعنی HTC Sense 5 نیز مجهز شده است.

HTC One در سه رنگ مشکی، قرمز و سفید و از اواخر ماه مارس (اوایل فروردین 92) وارد بازار خواهد شد. هنوز HTC قیمت این گوشی را مشخص نکرده است.

دانلود ویدیو معرفی HTC One


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد