تازه های دنیای دیجیتال

جدیدترین نرم افزارها،کتابها،ضمیمه روزنامه ها و نقدهای حرفه ای

تازه های دنیای دیجیتال

جدیدترین نرم افزارها،کتابها،ضمیمه روزنامه ها و نقدهای حرفه ای

معرفی Sony Xperia Tablet Z

بدون شک یکی از جذاب‌ترین دستگاه‌هایی که در نمایشگاه MWC سال 2013 به معرض نمایش درآمد، تبلت جدید کمپانی سونی با نام Xperia Tablet Z می‌باشد.

مهم‌ترین مشخصه این تبلت، ضخامت 6.8 میلی‌متری و وزن 495 گرمی آن است که باعث شده تا Xperia Tablet Z به باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت 10.1 اینچی ساخته شده تا به امروز تبدیل گردد!
Xperia Tablet Z دارای یک صفحه نمایش 10.1 اینچی با دقت 1920×1200 می‌باشد که به تکنولوژی Bravia Engine 2 نیز مجهز شده است.
مغز متفکر این تبلت، پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی APQ8064 کمپانی Qualcomm می‌باشد که قدرت پردازشی فوق‌العاده ای را ارائه می‌دهد. به علاوه این تبلت دارای 2 گیگابایت حافظه RAM است که به اجرای چند برنامه به صورت همزمان کمک فراوانی می‌کند.Xperia Tablet Z دارای 32 گیگابایت حافظه داخلیست که کاربر می‌تواند در صورت نیاز آن را از طریق درگاه کارت حافظه microSD افزایش دهد. به علاوه در پشت این تبلت، یک دوربین 8.1 مگاپیکسلی با سنسور Exmor R قرار دارد.

از سایر مشخصات Xperia Tablet Z می‌توان به قابلیت NFC، بهره گیری از تکنولوژی صوتی S-Force، بدنه مقاوم در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار، باتری 6000 میلی آمپر-ساعتی و نسخه 4.1 سیستم عامل اندروید اشاره کرد.

دانلود ویدیو معرفی Sony Xperia Tablet Z

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد