تازه های دنیای دیجیتال

جدیدترین نرم افزارها،کتابها،ضمیمه روزنامه ها و نقدهای حرفه ای

تازه های دنیای دیجیتال

جدیدترین نرم افزارها،کتابها،ضمیمه روزنامه ها و نقدهای حرفه ای

مروری بر تاریخچه کمپانی HTC

در این ویدئو نگاهی گذرا به تاریخچه کمپانی تایوانی HTC می‌اندازیم.

HTC یکی از موفق‌ترین و خوش نام‌ترین کمپانی‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند طی ده سال گذشته می‌باشد. محصولات تولید شده توسط این کمپانی همیشه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده‌اند و همین امر باعث شده است که HTC بتواند به محبوبیت فراوانی در بین مردم دست پیدا کند.

در این ویدئو مروری خواهیم داشت به تاریخچه این کمپانی و کلیدی‌ترین محصولات آن که توانستند دنیای کامپیوترهای جیبی و گوشی‌های هوشمند را تغییر دهند. 


دانلود با حجم 7 مگابایت

مرورگر قدرتمند و کاربردی UC Browser 8.6 – جاوا

مرورگر UC Browser یکی از ابزارهای محبوب برای وبگردی با موبایل به حساب می‌رود. این ابزار با قابلیت‌های خاص خود امکان وبگردی در شرایط خاص را محیا می‌کند. از جمله مزایای استفاده از این اپلیکیشن برای مواقعی می‌‌باشد که از اینترنت سیم‌کارت خود استفاده می‌کنید و می‌خواهید حجم سایت‌های باز شده تا حدی کاهش یابد تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. این مرورگر همچنین برای سرعت‌های پایین نیز کاربرد داشته و سایت‌ها را با سرعت مطلوبی بارگزاری می‌کند. از مزایای قابل توجه نسخه‌ی جدید این برنامه پشتیبانی کامل از زبان فارسی است که در نسخه‌های قبلی این برنامه وجود نداشت.همچنین امکان دسیابی به سایتهایی که دسترسی به آنها مقدور نمی باشد با استفاده از این برنامه مقدور میشود!

دانلود با حجم 430 کیلوبایت

مجموعه ۵۵ والپیپر با کیفیت از خودروهای مدرن Cars HD Wallpapers

مجموعه ای از ۵۵ والپیپر با کیفیت از خوردهای اسپورت و زیبا برای شما عزیزان آماده شده است که بسته به سلیقه ی خود از آن‌ها می توانید در اموری مختلف بهره ببرید . فرمت این تصاویر JPG بوده و با داشتن ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و کیفیت اچ دی ، می توانید به راحتی در هردسکتاپی از آن ها استفاده نمایید .

دانلود با حجم 53 مگابایت

پسورد فایل: www.downloadha.com

نرم فزار قوی سبک ومکمل ناد32 IObit Malware Fighter PRO 1.6

IObit Malware Fighter Pro نرم افزاری مناسب برای مبارزه با فایل های مخرب از جمله تروجان ها ، کرم های اینترنتی ، کی لاگرها (کلید دزدها) ، ربات ها و… می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی میتوانید هوشمندترین این فایل ها را شناسایی و حذف کنید. این نرم افزار پشتیبانی از تکنولوژی ابری نسبت به حذف اینگونه فایل ها به صور. ت لحظه ای اقدام میکند. این نرم افزار با داشتن موتور اسکنر دو هسته ای به صورت عمیق و هوشمند نسبت به جستجوی فایل های مخرب اقدام میکند و به همین دلیل امکان اینکه فایل های مخرب توانایی گریز داشته باشند ، بسیار کم خواهد بود. این نرم افزار دارای بخش های محافظتی به نام Startup Guard برای جلوگیری از اجرای فایل های مخرب در لحظه شروع ویندوز ، Browser Guard برای محافظت از مرورگرهای وب ، Network Guard برای محافظت از شبکه و اینترنت ، File Guard برای محافظت از فایل ها و Cookie Guard برای محافظت از کوکی ها و به این ترتیب امنیت بسیار بالایی برای کاربر تامین خواهد شد. نرم افزار بسیار آرام و سبک در پشت صحنه ویندوز فعال خواهد بود و دارای آپدیت های امنیتی نیز می باشد.


دانلود برنامه به همراه شماره سریال برنامه با حجم 18.5 مگابایت

ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 402

 

عناوین و مطالب...

  • ویندوز 8 حرف نمی فهمد
  • چگونه ردپای خود را بپوشانیم
  • نقشه کشی 5 بعدی
  • جنگ با بدافزارها

و...                         دانلود با حجم 1.7 مگابایت