تازه های دنیای دیجیتال

جدیدترین نرم افزارها،کتابها،ضمیمه روزنامه ها و نقدهای حرفه ای

تازه های دنیای دیجیتال

جدیدترین نرم افزارها،کتابها،ضمیمه روزنامه ها و نقدهای حرفه ای

نسخه مینی تبلت بازی Wikipad بهار امسال عرضه می شود

به نظر می رسد Razer Edge تنها تبلت مخصوص بازی که امسال روانه بازار می شود نباشد .  Wikipad تبلت جدید کوچکی را طراحی کرده واعلام کرده است که این تبلت را با تاخیر زیاد در بهار 2013 روانه بازار می کند .در ادامه با اخبار تکمیلی با گجت نیوز همراه باشید .

تبلت جدید Wikipad با پردازنده گرافیکی تگرا 3 ، پروسسور ۱.۴ گیگاهرتز ، صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 ، یک گیابایت رم DDR3 ، حافظه داخلی 16 گیگابایت و دوربین جلویی 2 مگاپیکسل روانه بازار می شود . ویکی پد اصلی در اندازه 10.1 اینچ طراحی شده بود ام شرکت سازنده با یک تغییر که از این حرکت به عنوان یک اصلاح جزئی نام می برد با کوچک کردن صفحه نمایش و حفظ کیفیت و عملکرد بالا این تبلت مخصوص بازی را روانه بازار می کند.

فریزر تونلی مسئول فروش ویکی پد می گوید:
این طراحی رایانه لوحی بازی همان طرحی است که ما آن را برای نسخه 10.1 اینچ در نظر داشتیم .

این تبلت با پد بازی کروم همراه با چهار دکمه فرمان ( با برچسب های a,b,x و y ) به بازار عرضه خواهد شد . در مورد زمان دقیق عرضه این تبلت بازی اخبار خاصی منتشر نشده اما بر اساس شایعات این تبلت بعد از سال نو چینی (10 فوریه) و در ماه ژولای ، روانه بازار می شود . این تبلت مخصوص بازی با قیمت 249 دلار به فروش می رسد. در روزهای آینده با اخبار تکمیلی با گجت نیوز همراه باشید .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد